بازی Genshin Impact – آیاکا و آیاتو دوئل در تریلر جدید کوتاه

بازی Genshin Impact – آیاکا و آیاتو دوئل در تریلر جدید کوتاه

در حالی که بازی miHoYo Genshin Impact آخرین به‌روزرسانی اصلی خود را در 30 مارس دریافت کرد، به روش‌های مختلف به گسترش داستان‌های درون بازی ادامه می‌دهد. یک تریلر کوتاه جدید بر روی آیاکا و آیاتو از قبیله کامیساتو تمرکز می کند و افکار مختلفی که در طول دوئل آنها در سر آنها می گذرد. آن را در زیر بررسی کنید.

 

آیاکا گذشته خود را به یاد می آورد، به ویژه در مورد زمان های آرام تر زمانی که مادرش زنده بود. در نهایت، او به خود آمد و مسئولیت پذیرتر شد تا به برادرش کمک کند. این شاید زمانی بهتر دیده شود که او برای اولین بار او را کتک می زند، بنابراین منجر به ایجاد Shirasagi Himegimi (یا "شاهزاده حواصیل سفید") شد.

 

در پایان، آیاکا با مردم جزیره ناروکامی صحبت می کند و شروع جشنواره را نشان می دهد احتمالاً اشاره به جشنواره Irodori اضافه شده با به روز رسانی 2.6 دارد . در حالی که شخصیت های بیشتری در راه هستند، جالب است که ببینیم داستان بین خواهر و برادر در طول زمان چگونه به تصویر کشیده شده است. در ماه‌های آینده منتظر شورت‌های بالقوه‌تر و بالقوه‌تر باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Genshin Impact – آیاکا و آیاتو دوئل در تریلر جدید کوتاه

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/18df

خبرنامه بازی ها

گالری